fredag, juni 26, 2009

Parklife hela dagen

Det var så skönt att lämna jobbet klockan ett idag och ha en skön och ledig helg framför mig, hurra! Vi gick såklart till Duthie Park och hade fika med, köpte glass, spelade fotboll och kastade frisbee. Lekte i flera timmar! Sen dök turligt nog Gustavs två bästa tjejkompisar Robin och Astrid, upp med sina pappor så det blev massor av mer lek och fika och fotbollsspelande.

HETT här idag och så sol till och från! Hoppas på fint väder hela helgen och jag ska taaaaa deeeet såååå luuuugnt. Lek och fika hos Robin imorgon och säkert parkhäng på söndag.
Jag sitter och kollar på ett himla poppis program och undrar om jag hejjar på Angel eller Halfwit. Är det bara jag av alla UK-tjejerna som kollar eeeeeller? :D
TREVLIG HELG!

4 kommentarer:

Cecilia/svengland sa...

Brukar bara kolla om det inte finns nåt bättre...:-) Halfwit är ju bara så rolig!

pernilla sa...

Ha det så skönt då, kära Emma;)

Marianne sa...

Hoppas helgen blir lika skön hela tiden, varenda sekund!

Kram!

Emmama sa...

Cecilia: Men ibland borde han gömmas bort för mänskligheten. Jag sitter bara och tycker synd om Sree hela tiden. Marcus borde få en smocka!! ;) Kram!

Pernilla: Visst! :) Kram!

Marianne: Den var fantastisk! Kram!