tisdag, februari 09, 2010

Julfest!

Ja vi hade vår julfest med jobbet i fredags. Det hanns inte med innan jul och alternativet blev jättebra! Januari/februari kan ju vara lite seeegt men nu fick vi ett roligt avbrott! Vi hade vår Secret Santa-julklappsutdelning och jag fick världens sötaste och STÖRSTA tekopp och badbomber av min chef som på ett gulligt sätt också fick mig att lova att inte bli gravid inom de närmsta åren för jag behövs på jobbet. Hon är rolig hon. Bara hon kan komma undan med en sån kommentar! :)
Här är några av mina små jobbjuvelkollegor!

7 kommentarer:

Petchie75 sa...

Vilken söt tekopp!! Alltid bra med stora baljor ;-)
Gulligt att din chef uppskattar dig så mycket, men hoppas inte att du lovade alltför mycket :D
Kram

Saltistjejen sa...

Härligt med fest och vilken fin kopp! och uppskattning från kollegor och chefer är alltid roligt!
Kram!

Eva Henriksson sa...

Nej du kan ju inte lova.
Men jag förstår att de gillar en sådan energitjej som du. Och så positiv.
Kram!

K-L sa...

Men vad gör en flamencokopp i Skottland??!!

Mysig idé med fest så där mitt i det vintergråa.

Satja sa...

Kul med en fest så här i det gråa vädret,men jag kan inte riktigt hålla med din chef angående att du inte ska skaffa barn, men hon kanske bara skojade.Jag skulle ÄLSKA att se en liten mini Mwaniki/Emma springa runt hi hi hi...då hade jag haft anledning till att köpa massa gulliga bebiskläder!Hoppas att Gustav mår bättre nu.....kram

Satja sa...

Förlåt, ska inte läsa så snabbt nästa gång....Du skriver att hon va gullig när hon sa det så då är det ok!

Emmama sa...

Petra H: Ja verkligen, man kan aldrig få för mycket kaffe och te! :) Och prickig mugg är ju som en dröm! Jag lovade henne att vänta nåt år men det löftet kan jag tänka mig ändra om det skulle behövas, haha! Kram!

Saltistjejen: Precis! Det var mycket kul grejer på samma dag, välbehövligt! :) Kram!

Eva: Vågade inte annat än att lova men det var mest ett skämt! :) Just nu går det bra på jobbet och det är viktigt för mig! Kram!

K-L: Ja det kan man undra, haha, men den är så söt! :) Julfest efter nyår rekommenderas faktiskt! Kram!

Satja: Åh gulle, hon skojade bara så det var okej! :) Men en liten Vera eller kanske en liten Tage ser jag gärna om nåt eller några år, jag är ung ännu! :) Kram!