tisdag, februari 02, 2010

Titta han snackar!

Med risk att bli väl privat (äh - ni tål det) så är det så att Gustav, ända sen han slutade amma har tyckt om att han sin hand innanför min tröja. Det är varmt där, säger han. Inget han kan göra för evigt men ingen stor sak för en liten liten unge. On that note så meddelade han idag på väg till dagis att:

"I dont want you to die mummy. Whos tuttarna am I then gonna hold? Pappa does not have boobs, he has hair. Just like you dont have a penis, you have hair"

Berättar han om detta på dagis? Hur får man tyst på dom?

14 kommentarer:

It´s all about me sa...

HAHAHAHAHAHA!!

Jag väntar på boken.. ;)

Emmama sa...

Itsallaboutme: Jag överväger dock starkt att inte ha med detta i en eventuell bok! :D

Camilla Toniolo sa...

Silvertejp! Det är enda chansen att få tyst på dem! ;-)

olgakatt sa...

Om dom inte redan vet detta på dagis är det väl på tiden att Gustav upplyser dom! Heja Gustav!

anna of sweden sa...

Hahaha. Hohoho. Han är ju alldeles underbar.

egoistiska egon sa...

hahahaha!

Emmama sa...

Camilla: Men ÅH vad bra tänkt! Jag gillar dig!

Olgakatt: Rätt tänkt! :D

Anna: Japp.. rätt!

Egon: :D

Millan sa...

Hahahahahahahahahaha :-). Ja,, det pratar han sakert om pa dagis!

Anna, Fair and True sa...

Han berättar säkert även sådant som han inte säger hemma! :)

Anonym sa...

Jag tror jag döööör av skratt! Lille G ÄR BÄST! Å han berättar det säkert för alla som vill höra på, på förskolan ;). Det är sånt som gör oss pedagoger extrasuerjätteglada!

Kramar i massor!
Ewa

Eva Henriksson sa...

Ja det går aldrig att tysta G.
Han är verkligen härlig.

Unknown sa...

hhihi, Han är rolig din lille kille :)

Emmama sa...

Millan: HOPPAS! :D

Anna: Iiiiih, tyst tyst tyst! ;)

Ewa: Kan tanka mig att ni far hora det ena varre an det andra! :D

Eva: Japp, som sin mor! ;)

Erica: Rolig och galen! :)

KRAM alla!

Anonym sa...

Hahahaha! Här håller jag på att läsa ikapp och tänkta att jag nog inte hinner kommentera, men så kommer bara inlägg efter inlägg som bara är SÅ roliga så jag kan inte låta bli!!
Ni är bara duktiga på att komma med roliga kommentarer alla tre, och du är bara fantastisk på att få dem formulerade i finurliga inlägg! Du har helt säkert varit med till att göra min kväll full av skratt - samtidigt som du även skriver många tankeväckande saker. Tack för att du delar med dig!! :-)