tisdag, april 01, 2008

Jobba och att inte ha jobbat

Fixar upp min powerlisterlista nu och denna gången kommer auktionerna gå ut "fel" tid i månaden men gör så här för att mamma och pappa ska kunna ta med paket hem och posta när de åker tillbaka efter visiten här. Detta kanske också funkar, vi får testa.. ;) Kan vara tur att ha auktioner med fina saker som går ut på ens födelsedag! :) Kolla Emmapiraya på tradera!
Har gjort en liten snabbkaffe och slökollar på vänner och tänker på att det är min allra sista dag som arbetslös imorgon, yihaa! Sista nånsin i livet om jag får be för även om det har varit väldigt avkopplande vissa stunder är det mest stress och det är inte lätt att komma in på arbetsmarknaden i ett nytt land när man inte alls vet var man ska börja och hur man gör... Men nu har det ju gått bra så! Fick dessutom ett fjärde jobb, ett tredje extrajobb alltså, kul! Nåt gör jag ju rätt i alla fall.. ;)

Hoppas ni har en skön kväll, nu ska jag kolla om Stina lagt upp bild på stolen och lampan äntligen! :)

KRAM.

1 kommentar:

Anonym sa...

åh jag hoppas min sista dag också kommer snart
sista arbetslösa alltså :) ha ha