tisdag, april 01, 2008

Mammi

Hade en mycket märklig diskussion över skype igår med mamma! :D Av nån anledning kunde hon inte höra mig så jag fick nicka och göra tecken via webkameran eller skriva på chatten så svarade hon genom att prata som vanligt.



Det hela var mycket förvirrande för plötsligt pratade jag och så var det hon som skrev! :D



Nu pratar vi på skypen och jag gör följande beställning inför besöket!
  • Wasa frukostknäckebröd
  • Kaviar med banansmak
  • Kycklingfalukorv
  • Ansjovis (finns här med smakar 0.0 och ligger i olivolja)
  • Välling
  • Specialbröd till Mwaniki som är fånigt kräsen med bröd.. :)
Såna göttissaker va? Nu måste jag lägga mig och läsa lite Mustafa Can innan jag somnar.. Sov inte mycket gångna natten så det ska tas igen (vet att det inte ska gå att ta igen sömn men nu gör jag ett försök i alla fall..).


Good näät!

2 kommentarer:

citronlime sa...

En bakmaskin så du kan baka eget bröd ;) Vi laddade vår igår kväll och har ätit till frukost i morse. Inte helt fel att vakna till doften av nybakat. Snart dags för födelsedag menar jag ;)

Anonym sa...

Jag fick en bakmaskin i julklapp för 19 år sen, men jag lyckades 1 ggn på 10 kanske, vet ej vad jag gjorde för fel, jag gjorde som man skulle göra enl beskrivningen. Så jag köper mitt bröd så jag e säker på att vi inte ska vara brödlösa haha.
A-L