fredag, april 11, 2008

Ni undrar vad jag gör!

Jo, ni undrar om mitt jobb! Jag jobbar på ett projekt som utreder och stöder familjer med antisociala beteenden. Målgruppen är familjer med barn under 16 där det finns hot om eller en verkställd vräkning på grund av antisocialt beteende. MYCKET spännande och mycket viktigt och givande! Och mycket sorgligheter, utsatta barn och fattigdom.

Enligt säkerhetsregler här får jag inte nämna företagets namn i min blogg eller på facebook (vet inte hur noga andra är med dock) så jag kan tyvärr inte tipsa om en hemsida där ni kan läsa mer om oss men det kanske kommer framöver. Roligt att ni är nyfikna hur som helst, tack!

Och lilla Sara-tuttan, ha inte abstinens, jag kommer säkert fortsätta att halvhetsblogga i alla fall, oki?

1 kommentar:

Gabba sa...

ok, nu vet jag :) haha. jag är lite snabb på att kommntera ibland märker jag. puss!