söndag, april 06, 2008

Jobbiloo

Imorgon halv tio börjar mitt riktiga jobb, det jag kommer vara mest på och jag är så taggad! Har strukit min fina skjorta och ska göra lunchlåda och packa jobbväskan när jag vaknar. :) Har nu kollat på senaste Desperate Housewifes och är trött som en gammal människa och ska sova. Det regnar ute hör jag och jag längtar efter lite Can-läsning. Fin bok!

Jobbet jag hälsade på på idag verkar jättebra, lugn stämning och personalen jag träffade gav ett jättetrevligt intryck så det blir kul! Har mitt första hälsapåpass där på tisdag.


God natt små ni! :)

6 kommentarer:

Anonym sa...

väldans mycket lycka till idag!!!KRAAAAM.

Anonym sa...

samma här, väldans mycket lycka till idag, kramiz

Anonym sa...

Lycka till idag Emma!
Kram A-L

egoistiska egon sa...

hoppas det går bra för dig!

Anonym sa...

hoppas det går bra:)

Anonym sa...

Hej!

Hoppas altt g�r bra med nya jobbet.
Tack f�r det fina kortet jag fick idag.

Kram
Ing-Marie