onsdag, april 02, 2008

Vackert rim, var beredd

Holy smoly banderoly, snart är det Desperate Housewives och det är ju en del elände nu. Det börjar dock kl 22 och då har ju vettigt folk normalt sett lagt sig men idag får jag kämpa på och vara vaken. :) Går det i Sverige nu? Vad hände i senaste avsnittet? Vill jämföra om vi är samma men jag säger inget om vad som händer här om vi nu kanske ligger före la suede. Borde vara ungefär samma dock..

Hur som helst. Har lekt med briotåget en halvtimme alla tre och Mwaniki har gjort fruktsallad (dagens andra, vår besatthet). Lillo sover med sin lilla kärlek Lollo (Louise, SIA-dockan..) och det är tyst inne och en vinande vind ute. Jag älskar ljudet av vinvind, det gör mig poetisk. ;) Därför ska jag nu skriva ett rim.

Hej på dig, kille eller tjej
gör imorgon nåt snällt emot dig
kanske köp en kaffe på stan
eller grilla en chokladfylld banan
The end

Fanmail till: rappapiraya@hotmail.com

God natt! :)

Inga kommentarer: