onsdag, april 02, 2008

Röda kläder!


Blev några kommentarer från pojkmammor som också gillar röda kläder till sina barn, kul. I Sverige går det ju att hitta men här är det väääääldigt stereotypt med kläder till barn. Nu har jag inte varit Skottland runt och kanske finns det butiker här med andra typer av kläder men det är väldigt blått och beiget till barn här. Det är visserligen fint men jag gillar att blanda. ÄLSKAR retromodet "hemma" men det finns inte här alls heller.
Är nu på allvarlig jakt efter en knallgul pike till lillo för han är så fin i starka färger men det finns inte.. Vet nån av er vart det finns? Har ni sett det i nån affär?

1 kommentar:

citronlime sa...

H&M har ursnygga piké i starka färger, jag har köpt en i turkost och rosa till Lotus :) Även i orange.
har inte kikat på Pop, men jag kan tänka mig att det är mer "fesigt" gul där i så fall. De har ju en fin gul t-shirt med vitt mönster.