torsdag, april 03, 2008

Var skåpet skall stå

Hittade en bild som påminner om Gustav när han vill mysa. Han låter ASARG, pekar argt på soffan och skriiiker "KOM MYSA NOW". Man blir verkligen så sugen på att krypa dit till honom. Men när man väl kommer till soffan är han snäll och kramig. Jag kommer ihåg att en tjej som fick barn samtidigt som jag ofta sa att hon längtade till att bebisen skulle bli så stor att den sa att den ville mysa med henne - och det borde den ha blivit nu! Det är superhäftigt! :)
Bild från Nataliedee.com, bäst just nu!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Ha ha ha va glad att du har ett barn som VILL mysa även om han har värsta arga blicken, min lilla halvkenyan vill inte mysa, men ibland tvingar jag honom(hörs värre än det är) den enda gången han kan tänka sig att krypa upp i min famn är när han är sjuk, så du kan ju tänka dig när vi var i Kenya och ALLA kvinnor tog upp honom i famnen och kramade honom fastän han inte ville, man brukar ju säga att man ska känna av barnet och att barnet ska komma självmant och att man inte ska hoppa på dem förtsa gången man träffas, men jag vet att dem bara vill väl. Dem börjar bli bestämda nu dem små liven!