onsdag, februari 20, 2008

Bytesrätt?


Fikade (såklart) på IKEA idag och min mammas kladdkaka smakade konstigt så mamma bad mig gå och köpa en annan sorts kaka. KÖPA EN NY, säger jag? Ge mig kvittot så ska jag utnyttja min bytesrätt. SAMTIDIGT utropas det i högtalaren att om man inte är nöjd med sitt köp på IKEA kan man alltid byta den. Som ett tecken! :D Mycket riktigt tågar så socialministern fram till cafédamen och byter den halvätna ogoda kladdkakan till en mycket godare sockerbulle, självklart gick detta bra. Mamma skämdes ögonen ur sig men inte ska man väl äta en uhe-kaka?


Hade inte ni bett att få byta? ;)

4 kommentarer:

Anonym sa...

haha...jag kan riktigt se bilden framför mig.
A-L

Anonym sa...

Klart man ska byta om den är äcklig! Jag reklamerar allt jag inte är nöjd med! ;-) Jag är en såndär "jobbig kund" :-D Jag var också på ikea idag o åt kladdkaka, men min var god! :-)

citronlime sa...

Kladdkakan på Ikea är aldrig god *ryser*

Anonym sa...

Kladdkaka ÄR inte gott.... :P Hade jag köpt något riktigt äckelpäckel så had ejag nog också försökt få den bytt... :)