torsdag, februari 14, 2008


När det är soligt och fint som idag då ska man sitta med kompis Mallan i parken bakom storan i Göteborg, precis som förra året. Där ska man njuta av:


  • livet

  • kanelbullar

  • milkshake

Jäklar vad mysigt det vore.. :) Istället sitter jag och kollar Ellen och dricker kaffe som kallnat och inte en liden liden kaga i närheten har jag. Men när barnet vaknar ska det jäklarimig gås till affären och handla nåt göttis eftersom det är en sån stor och viktig dag idag. Har ju svårt att tro att nån större uppvaktning väntar så jag får själv se till att lyxa till det för familjen! ;)

4 kommentarer:

Anonym sa...

vilken liten pluttis GG är där:)

Anonym sa...

vad söta ni är :-)

Anonym sa...

Nästa vecka när ni kommer till Älmhult och hälsar på Mormor och Morfar, (det låter äldre än jag känner mig)då skall vi ägna oss åt fikande och friluftsliv. Dessutom skall vi lyxa till det ordentligt.

Anonym sa...

MYS!! Skriv gärna lite mer på skånska eller e de listerländska??