torsdag, februari 21, 2008

Redogörelse

Göllis sover i bilen efter en superkul dag med massa äventyr! :) Lekte i trädgården på förmiddagen och efter spaghetti och köttfärssås åkte vi och gav blomma och tände ljus för min farfar på kyrkogården. Vidare med farfars gamla fjälla till IKEA (JAAAAA, igen) och fika där med henne, kusinens sambo och så hejjade vi på mamma. Vidare till mitt gamla jobb som alltid är superkul att hälsa på på! :) Nu ska jag strax skjutsa min pappa till sin himla druidfest. Är era pappor också med i hemliga ordersällskap? "Pappa, vad ska ni göra ikväll? Det vet du att jag inte får berätta Emma".
Sen hälsa på i Helenas och Markus nya hus och så hem lagom till att mamma slutar jobba och Sara och Martin kommer från Götet - jippi!

Bra bra dag!

KRAM och hej!

6 kommentarer:

mimmi sa...

Ska du in till malmö?

Anonym sa...

Tack för en trevlig em med er!
farfars gamla fjälla, tack för att du inte skrev pigan *asg*.
KRAM A-L

Anonym sa...

åh vad härligt att ni är i sveariket. hur känns det? IKEA vill jag också till. Underbaraste Emma. Hur länge blir du kvar? kram!

Anonym sa...

Haha nej min pappa bojkkottar blodsugar möten :) /Hanna J

Anonym sa...

IKEA i Älmhulr är bästast..!
pim /hvpim.blogg.se

Anonym sa...

HAHA, hemliga pappan lixom :)