onsdag, februari 27, 2008

Lotta och Pernilla!


Underbart är kort ibland! Som fikan med Lotta i Malmö i söndags. Tåget var två timmar sent och hann inte med allt jag tänkt (tex våldgästa Anna på jobbet - nästa gång hoppas jag!! :) ) men Lotta, jag och GG fick till en fika på Espresso House. Lotta fick en fin sjal från Kenya och jag och GG fick varsin bok. Bilden på Lotta och GG med boken är så himla fin! De gillar verkligen varann de två och Lotta har känt honom hela hans liv, från att han var en dag tills vi flyttade från Malmö träffades vi nog nästan varannan dag!
Har tyvärr ingen bild på när GG lekte med Vincent på sitt kalas men vill verkligen säga att jag blev världens gladaste av att Pernilla tog med familjen hela vägen från Göteborg i lördags. Hennes man fick dock ont i ögonen av all skog i Småland - haha!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja, Pernilla o hennes lilla familj blev väldigt omtyckta efter deras besök i helgen. Underbart snälla människor, va rädd om dom Emma. Lille Vincent var ljuvlig.