onsdag, februari 13, 2008

Mitt tappra barn

GG har örinflammation på båda öronen och hade 39.2 hos doktorn. Ungen har inte sagt ett klagande ord på hela dagen och så är han så sjuk! Usch så hemskt! Han uppträder väldigt opåverkat av sjukdomar även om han är ganska dålig uppenbarligen så nu inbillar jag såklart mig att han haft öroninflammation i en månad utan att jag fattat det och att han kommer bli döv, åh vad hemskt! :( Har varit så beredd på att han skulle vara förkyld jämt nu när han började på dagis så jag har inte tagit så allvarligt på att han varit snorig och så..

Detta dåliga mammasamvete!

7 kommentarer:

Anonym sa...

Du ska inte ha dåligt samvete för någonting. Hur sjutton ska du veta om han inget säger. Han har säkert inte haft öroninflammation en månad. Oroa dig inte. Du är ju en toppenmamma!!

Anonym sa...

Åh.... så trist.
Men du... HAR de ont så säger de till!
Oliver hade ju vätska i öroat o det var ganska allvarligt så han opererades. Han hade varit döv på ena örat (dock inte permanent) i flera månader trodde de o inte ens DÅ klagade han. Ungar är sega ibland.

Anonym sa...

Stackars lilla. Dessa ständiga öron och barn. Krya på sej hälsningar från Finland!

Anonym sa...

Tim gick med mig på stan i h tappert och på kvällen hade han 40 graders feber och öroninflammation. Gör det ont säger de till...
han är också opererad nu som Oliver

Anonym sa...

Emma jag lovar att har dom ont i sina öron så säger dom till, du e ABSOLUT ingen dålig mamma..!
kram A-L

Anonym sa...

Du ska ju abslolut inte ha dåligt samvete. Tänk istället på hur stark GG är som inte klagat.

Anonym sa...

jag får också dåligt samvete när mina barn gått med sjukdommar som jag inte förstått att de haft! :-( Men hur ska man veta? Det är inte så mkt man kan göra än att försöka läsa av de små liven.