torsdag, februari 28, 2008

Middagen!

Så nice det var igår, så himla kul! Vi blev fem svenskar som käkade middag och pratade om allt (Sverige, köttbullar, Sverige, Sverige och livet hemifrån) i fyra timmar! Det var en supertrevlig restaurang med shitmamäängod mat så dit ska jag fler gånger!

Innan jag gick hemifrån gav jag stränga order till min bättre hälft om att hålla ordning, jag vill inte komma hem till ett kaos. "Men, det är väl viktigare att jag umgås med Gustav än städar", sa han.

Nej, lilla hjärtat mitt, det viktigaste att du lär dig kombinera de två.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hur var det då när du kom hem?
A-L

Anonym sa...

Det där är ett märkligt fenomen, hur tror de att det skulle se ut om en annan "umgås" utan att kombinera med något annat?

Anonym sa...

Hihi! Karlar kan ju bara göra en sak åt gången vet du väl?! ;-) Här hemma tar Martin hand om barnen exemplariskt när jag är iväg men det där med att städa vet han inte riktigt vad det är! ;-) Förutom köket, som nästan han jämt tar... så jag ska väl inte gnälla att jag får plocka leksaker jämt o ständigt! ;-)