torsdag, februari 28, 2008

Svar!

Ni som undrade om mina jobb. Jag kommer jobba så mycket som det behövs för att betala de där jädrans dagisräkningarna och lite till.. :) Jag älskar att jobba så det blir inga problem. Det bästa jobbet är ett stadigt jobb (25 timmar i veckan) och de övriga är vikariepooler så det ska kunna kombineras. Känner nu att jag kommer satsa mest på det extrajobbet jag fick igår, inte minst för att det är 30 kronor mer i timmen är på de två jag fått sen tidigare... :) Så måndag och tisdag var jag alltså på mycket intressanta intervjuer och kammade hem jobben.. :)

Om igår: Det var lätt kaos i huset igår men godkänt. Godkänt +.

Och ja, jag älskar verkligen att jobba! Gör du?

6 kommentarer:

Anonym sa...

Skönt att det inte var så farligt hemma hos dig!
Jag har älskat mitt jobb men det börjar urarta nu, så jag älskar inte det så mycket som jag har gjort. O det finns en anledning till, jag var inte sjuk på två år medans Thorsten levde, för då älskade jag att gå till jobbet för att han fanns i min närhet.
Kram A-L

Anonym sa...

Dagisräkningarna ja... :P
Hur mkt är G på dagis nu? Oliver har heldagsplats men han brukar väl vara där 4 dagar i veckan.. jag jobbar själv 3-4 dagar i veckan, ca 25h/v.
Vad kostar dagis hos er?
Vi betalar 290e för heltidsplats och det är MYCKET för det är privatdagis, vi fick aldrig plats på det kommunala o nu vill vi inte ens byta för vi har så otroligt bra dagis./Sussie

Anonym sa...

Nu går det bara att lämna kommentarer som anonym.. :P /Sussie

Anonym sa...

Just nu skulle jag ÄLSKA att jobba massor..suck såå långtråkigt att vara arbetslös..men hittills trillar det bara in massa nej :(

Anonym sa...

Jag älskar också att jobba. Att vara arbetslös skulle för mig kännas jättejobbigt. Jag hoppas jag inte behöver uppleva det.

Emmama sa...

Sara: Nej, arbetslöshet är inget vidare men håller ma sig aktiv får man sjukt mycket gjort, alltid nåt! :)

Sussie: Han är på dagis tre dagar i veckan och det kostar 5000, uhe!