söndag, februari 17, 2008

Söndagsfika!

GG har somnat efter wok-lunchen och jag äter det mesta av tårtresterna från igår och kollar på Desperate Housewifes säsong tre som jag köpte i Kenya.. för 20 kronor!! ;) Nu strör jag salt i såren va, Anki.. ;) Skulle fixa med massa viktiga papper men så har jag slarvat bort en internetkod så nu kommer jag inte åt all info jag behöver, attans!
Men det finns värre saker...

Hoppas ni alla har en skön och lika solig söndag som det är här! Nu ska jag fixa foton till mina traderaauktioner som måste upp idag för att auktionerna ska sluta just när folk fått lön, det är bästa tipset från socialministern för idag...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hjälp... jag måste också få upp mina traderaauktioner och det är inte speciellt få. Men de ska upp på tisdag... så jag har ett par dagar på mig! ;-) Alltid allt i sista sekund ;-)

Anonym sa...

Ja det SVIDER att höra...jag gråååter emma!! :)