onsdag, februari 27, 2008

Drömmar om Kina

I natt har Mwaniki drömt att han hade en flickvän från Kina, kul! ;) Nu pratar han om henne hela tiden och är helt uppspelt! :D

Jag drömde ju massa hemskt för ett tag sen och i drömmen minns jag att jag drömde att jag önskade att detta inte var en dröm. Förstår ni hur jag menar? Brukar ni också göra det? Jag tycker det är väldigt intressant att man mitt i drömmen drömmer att man önskar att detta inte var sant utan bara en dröm. Sen drömmer man att så är det ju inte, drömmer vidare och vaknar och fattar att det var en dröm.


Analys på det?

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja, Mwanikis dröm är ju lätt att analysera, hans drömkvinna, bockar och niger när Mwaniki kommer in i rummet och kommer genast trippande med morgontofflor o rykande hett te, but Mwaniki it just a dream, just come out to the reality, written with love from your becaming mother-in-law