fredag, maj 01, 2009

Ant and Dec


Nu börjar "Britain's got talent" här på TV och om det är nåt riiiktigt bra med ska jag snabba mig upp med en youtubeklipp innan Aftonbladet har en CHANS att vara först! När Gustav såg jingeln nu skrek han "oooh, that's my favourite", han älskar programmet. Och jag har blivit en superbritt som älskar Ant and Dec som är programmets maskotar! Det är dom som är på bilden. Killen till vänster heter Ant eller Dec. Killen till höger heter också Ant eller Dec.
Tydligare än så blir det inte.

4 kommentarer:

Cecilia/svengland sa...

Det är Ant till vänster och Dec till höger! Vi bodde inte så långt ifrån dem innan vi flyttade och vi brukade se dem nere på puben ganske ofta - Dec är sååå liten och söt ! :-)

Emmama sa...

Cecilia: Tack! ;) Dom är såna göllisar tycker jag! :)

Agneta sa...

Hahaha! Vilket kul inlägg! : )

Mysig blogg du har!

Emmama sa...

Stort och smått: Tack! :) Ska kolla in hos dig så fort jag hinner! :)