måndag, maj 11, 2009

Lite av vad vi gjort!

Njutit av massor av blommor i Duthie Park.

Tittat på bilar. (Pappa älskar mini coopers. Han kallar det ett intresse. Vi inser att det är en besatthet.)

Varit på whiskeyresa på skotska höglandet.
HELT underbart har det varit! Nu åker mamma och pappa hem om 10 minuter och världens tomhetskänsla kommer, så är det alltid. Men det går över. Gustav ska till dagis nån timme och jag jobbar mitt långepass med slut imorgon. Vardag igen! Tur att vi gillar vår vardag!

14 kommentarer:

Saltistjejen sa...

Underbart verkar ni haft det! Ocj skotksa höglandet är fantastiskt vackert!!! Jag ahr bara varit där en gång men älskade det! Skulle gärna komma tillbaka ngngång när det fungerar.
Och whiskeyn är GOD!!! :-)
Lycka till med vardageb och hoppas att det inte känns alltför tomt.
kramar!

anna of sweden sa...

Usch ja, vad tomt det blir.
Åker ni hem i sommar? Det
gör vi och jag lääängtar!

Taina sa...

Kul med besök, men sedan kan det, efter tomhetskänslan ändå bli en aaah-känsla. Vardagen är tillbaka.
Whiskeyresan måste ha varit en höjdare! Min make skulle ha varit in heaven ;)
Ha en bra vardag!
Kram!!!

segsliten sa...

Det verkar som om ni har gjort en massa kul!
Kram ☺

heffamamman sa...

Fina bilder! Hur var Glenfiddich annars, helt obarnvänligt ställe eller ok att ta ungarna med sig? Vi funderar också på att besöka nåt destilleri i juni. Tänkte att jag kan vara så snäll mot maken då vi nu för en gångs skull ska bila runt i Skottland. Han kanske får besöka en eller annan pub också om jag känner mig riktigt storsint sen. ;)
Har du några bra tips på sevärda ställen så hojta gärna till i min blogg! Vi kommer att köra rundan Edinburgh-Aberdeen-Inverness-Skye, med avstickare åt lämpliga håll. Tolv dagar totalt.

Hoppas att vardagslunken flyter på som den ska borta hos er! Kram

heffamamman sa...

Obarnvänligt. Finns det nåt sånt ord? :D Kanske det heter barnovänligt...

K-L sa...

Vad trevligt ni ser ut att ha haft det. Min mamma åkte hem i går så jag förstår vad du menar med tomhetskänslan, men som du sa så går det ju över.

pim sa...

minicoppers är väl sööta :)

Trebarnmamman sa...

vilka fina bild collage du gjort , resan till Glenfiddisch skulle jag oh framför allt min man också vilja göra !!!

KARLAVAGNEN sa...

Vinnar-ölen då? Förevigades inte den av mästerfotograferna eller blandar jag ihop det och det var whiskey som det skulle bjudas på?

Sara sa...

Ja just det, finns det nagon bild pa vinnar olen? : ) Hoppas langepasset va smartfritt och att ni landat mjukt i vardagen igen!
Kram

Marianne sa...

Å, så de har redan åkt, så trist. Men du träffar dem snart igen och då blir det dubbelt så skoj! Massor av roligt har ni hittat på också, ser jag.

Kram!

Annika sa...

Ja, Emma...just den där tomhetskänslan när ett kärt besök har åkt hem är TUNG!!
Åker ni hem ngt i sommar? Hoppas det!
Kram igen!

✿Ewa sa...

Vilken höjdar resa i whiskeyland ni verkar ha haft. Det står på vår önskelista att bila i Skottland och provasmaka whiskey.

Ha det så bra!