söndag, maj 03, 2009

Länge leve skype!

Idag fick jag äntligen se lille S, allt tack vare Skype. En fyramånaders göllegris som jag hoppas jag får träffa i sommar när jag är i Sverige!

På tal om Skype så säger min skype att du käre kusin A har BLOCKAT MIG från din lista. Eller att du inte varit inloggad på lång tid. Vilket det än är - lika illa, jag saknar era samtal och Luddes hoppande - FIXA! Jag = Emmapiraya på Skype.

Nu ska jag kolla "Vänner" och smaka vaniljochrabarber-yoghurten jag köpte förrut. Det råder rababerfeber ser ni!

9 kommentarer:

segsliten sa...

Vilken sötnos!

Han fick i alla fall in tvätten i maskinen! Och knappen tryckte han tydligen också på. WOW!

Vitlöksgräslök!?! Det skulle jag vilja testa.

Vilken smaskig smulpaj du gjort, hade du vaniljsås till, eller åt ni den utan så att ni kände det härligt syrliga och friska?

Kram ☺

Ps. Du har nog hajat att jag håller på att läsa ikapp det jag missat under tiden för min dators nervsammanbrott.

mamma Eva sa...

Ja, jag ställer mig i samma kö för att få träffa den sötisen.
Kramar till henne och hennes mamma.

Emmama sa...

Segsliten: Bra uppsamling verkar det som! :) Och vi hade faktiskt vispgrädde till pajen denna gången, med vaniljsocker i, yum yum! :)

Mamma: HONOM men söt är han verkligen! :)

Mia sa...

Vilken sötnos! Åh den yoghurten lät inte fel alls! Hoppas den smakade så gott som det lät. Kram!

Anna, Fair and True sa...

Vanilj- och rabarberyoghurt lät gott!

Millan sa...

Ar det dags for 91020 hemma hos dig snart ocksa?? Jag sitter bankad redan och vantar :-).
Skype verkar himla bra men jag har faktiskt inte borjat anvanda det ordentligt. Vi anvande det i borjan och tyckte da att ljudkvaliten var sa dalig (fordrojningar o sa dar) att jag inte kommit mig for att prova igen.... borde kanske gora det!? kram

Annelie sa...

Hjääälp!!! Jag vill verkligen inte hamna i klister p g a detta......Ska råda bot genast!! Är du hemma!!??

Annelie sa...

Han liknar Baby-G!! Visst gör han?

Emmama sa...

Mia: Ja den var som en dröm!

Anna: Såååå god, värt ett eget inlägg nästan! :)

Millan: Jamen snacka om att det var! Det är ju så himla bra! Nu kollar jag på beat the star, det kan väl vara vår lilla hemlis! :D Kram!

Annelie: Håller med, lika varandra! :) Hoppas inte det är samma pappa, haha. Jag är hemma, riiiing!