fredag, maj 22, 2009

Kärlek i kyrkan

Det rådde kärlek i kyrkan idag när GG lekte med alla sina kompisar där! Världens bästa "toddlergrupp" tror jag nästan, massor av fina mammor och barn och morföräldrar, ett jätteskönt gäng!! Är otroligt glad att jag hittade dit den där allra första gången för nu ganska länge sedan, måste varit snart 1½ år sedan. Det påminner mig om att jag vill fokusera på alla fina människor jag känner här. Ett nöt ska inte få vara det jag tänker mest på när jag har så många andra fina. Dessutom verkar nöten knäckt. Saker hände helt utan att jag behövde göra nåt.

S - där ser du Gustavs skor, säg till om du gillar dom så kollar jag om det finns fler!

7 kommentarer:

KARLAVAGNEN sa...

Amoooore, ammmmoooreeee....
Schyssta dojor!

satja sa...

Åh jag är så glad för er skull att ni trivs så bra i kyrkan. Kristen eller ej så finns det oftast en go stämning i kyrkan. Va bra att nöten är knäckt!Jag gillar skorna jättemycket(vilken jag nästan kunde ana då vi oftast har samma stil även i klädesväg)du kan väl se om där finns i svensk stl 27. Minns att du sa att det fanns en annan färg också. Du kan kanske köpa en i varje färg så kan han ha ett par till fsk och ett par till "fint". Alla Kevins skor är sååå slitna då han har alla på fsk och jag vill ju aldrig säga till honom att han måste vara rädd om sina kläder eller skor. Ska gå vidare nu och köpa cyckelhjälm till Kevin då han har fått en stoor cyckel som han säger själv. Så idag blir det Kviberg, cyckelhjälmsköp,båttur till öarna,storstädning och tvätt.Är så tacksam över att vi är 2 som kan hjälpas åt.Ha en fin dag!All styrka till dig Emma!Du är en av dem klokaste människor jag känner(och det säger jag inte för att smöra, vilket jag aldrig gör)Jag menar varje ord och jag ska säga det till dig nästa gång vi pratar. Ibland hör man om människor som ångrar att dem inte sa och gjorde vissa saker innan det va försent, och så vill jag inte bli,därför har börjat säga till mina vänner mer hur mycket dem betyder för mig och att jag ALDRIG tar deras vänskap förgivet! Så nu vet du vad som väntar, nästa gång du känner dig nere så bara ring mig så lovar jag dig att jag ska höja upp dig till skyarna med komplimanger!

satja sa...

oj, såg att jag skrev fel på cykel, så går det när man skriver fort!kram

Jemayá sa...

åååh vad gulligt :). Hoppas nöten kommer till insikt och du får bra flyt! kram

Marianne sa...

Nötter är till för att knäckas : ) You rule!

thebromanders sa...

Låter underbart!! Det är så viktigt att ha fina människor omkring sig!!

Anonym sa...

Ja fina människor är gör livet till lite mer guld. Vad söta små som kramas...//Hanna