onsdag, augusti 05, 2009

Årets fynd blev frukostmugg

Bästa loppisfyndet i Sverige är givet denna emaljmugg som Gustav nu alltid vill ha sin morgonjuice i! Idag kör vi svenskt bröd med mjukost, ägg och frukt till frulle. Kaffe till mojjan också såklart. Ska snart till gymmet och på personalmötet idag bjuder jag på blåbärspaj så strax ska ugnen på och smulpajen fixas till.
Kul att komma igång med bloggen igen och kul att se att många bloggar nu vaknar till liv efter sommarlov!
Hoppas ni har lika soligt och varmt som vi, härlig dag här idag!

7 kommentarer:

It´s all about me sa...

Jag har inte haft något sommarlov så min blogg har varit i full gång medan ni andra har haft avundsvärd semester :D Kul att du är tillbaka i bloggandet!!

Anonym sa...

Underbart att din blogg vaknar till liv igen och muggen var ett snyggt fynd!

✿Ewa sa...

Söt mugg :) och kul att du är igång och bloggar igen.
Kramar

Anonym sa...

Jättegullig mugg! Tur att Gustav dricker kallt för emaljmuggar är ju totalt värdelösa för varma drycker... Min bror och jag hade varsin prickig emaljmugg som vi alltid fick saft i på somrarna, satt på gräsmattan och hade mellanmål på en filt... Suck, nu blev jag helt nostalgisk!
Stor kram och välkommen hem!!

Marianne sa...

Men hjälp vad du är duktig! Menar du att du bakar blåbärspaj så där bara med en vänsterhand på morgonen???

KRAM!

Anette sa...

Vilken fin mugg! Kul att du är igång med bloggandet igen!
Ha en fin dag!

Emmama sa...

Itsallaboutme: Hoppas du får en välförtjänt semester snart då! :) Kram!

Träningslyckan: Ja, den är som en dröm! :) Kram!

Ewa: Tack! Vilken fin bild på dig!

Petchie: GULLIGT minne! :) Kram!

Marianne: Jag kan vara skrämmande effektiv. Skrämmer både mig och andra!

Anette: Tack tack! :) Ska titta in hos dig nu! Kram!