torsdag, augusti 06, 2009

Kära mor

Mor lilla, detta armband från Lindex skulle jag vilja ha. Går det att lösa? Kostar som en ostkaka. Och är lika värt sina pengar.

Låååång dag idag. Extrajobb två timmar i morse och nu börjar jag snart mitt långa pass. Ska ta bussen till ett hembesök på andra sidan stan och köper nog en bountyglass (nyhet tror jag, låter som en DRÖM, måstemåstemåste ha en) på vägen, det är HETT och vackert ute!

Gustav vill skriva en hälsning: jmnmjn hdöhrcgmcrn nxn xenexnmnmejm

Inte ens hans mor vet vad det betyder.

5 kommentarer:

Mamma Eva sa...

Så klart, det fixar jag. Kram

pim sa...

som en ostkaka:) hi hi

Anonym sa...

Jag tror att han sa något till sin mormor!

Marianne sa...

Till Gustav från katten Stina: slkjpofaijoapwipi kjhas rhp hnlkajshr!

Emmama sa...

Mamma: Hurra! :) :)

Pim: :D

Carina: Förmodligen! :) Välkommen hit.

Marianne: oihy oyhoij oiou o Emma iuyb iooof ouh Marianne! :)