lördag, augusti 15, 2009

Pasta och swosch


Efter en god pasta som jag inte har recept på men det var med diverse oljefrästa grönsaker, färskost, rökt lax och färsk tortellini drar jag mot ett nattpass och jag tänker som alltid när jag kommer jobba en hel vaken natt att ni ska maila mig små roliga mail som jag sen kan roa mig med att svara på när det inte finns nååååågonting att göra. Men några mail blir det aldrig för ni sover ju givetvis. Lyllos er.. :)
I am off killar och tjejer. Cykelhjälm på och så iväg genom duthie park och längs the railwayline ända till Garthdee. Skön kväll så det blir en trevlig liten tur.
GOD NATT, kompisar!

5 kommentarer:

Annelie sa...

God natt kompis, de blir dvd i sängen o somna till "Kärlek på menyn"!! Nattamaten såg god ut....

Men först ut m hunden!!

Emmama sa...

God natt sjalv, sov gott! Hoppas inte U snarkar..? :) Nu ar jag pa plats och ska gora en kopp te innan jag borjar stryka lite klader har.. :) Halsa Ludde massor. Och R och U och J!

KRAM!

Anonym sa...

SOrry, jag borde ju maila dig eftersom jag är vaken längre än de i Europa!
Inhandlade cykelhjälm igår!! Min moder kommer att bli så glad (hon bröt benet i en cykelolycka för några år sedan - tyvärr hjälpte inte hjälmen det...). Men jag vägrar ändå att cykla i PR, alldeles för farligt - får inviga den när vi flyttar tillbaka till Belgien (inte mycket säkrare för cyklister men, men).
KRAM!

Jemayá sa...

oj nej vad gott det ser ut, blir jättesugen på mat!! Fick Daniel att för en gångs skull somna utan mig, så jag tror jag ska ta en tur till skåpet och söka lite surskorpor :). kramis!

Emmama sa...

Petchie: Ja det är fanimig dålig stil att inte maila! :D Hihi.. :) Stackars din lilla mamma! Har själv blivit påkörd på cykel och blev så rädd! Kram!

Jemaya: Extremt enkelt och gott, det gillar jag! :) Surskorpor vetisjutton om jag känner till men hoppas det var gott! Kram på dig!