måndag, augusti 03, 2009

Då var det dags...


Härliga underbara Sverige och härliga underbara familjochvänner! Hoppas vi snart ses igen! Tack för allt babblande, den goda maten, blåbärsplockningssällskap, joggingrundor, grillning, vännens nyhet om kommande bebis, loppisar, utflykter, badande i hav och sjöar, minigolfande, bröllop, fester och fikor.. vilka veckor det blev!

I eftermiddag åker vi mot vardagsbestyr och allt det andra som är vårt liv i Skottland. Lite sorgligt är det alltid att avsluta en fantastisk semester här och åka bort från alla er som betyder så så så mycket för mig. Men det viktiga är det jag märker alla gånger jag kommer "hem" till Sverige - att ni alla finns kvar och att ni alla är lika fantastiska som alltid förrut.

9 kommentarer:

frida sa...

Det samma <3

pim sa...

kul att du hade det bra:) sverige blir nog verkligen ännu bättre om man inte bor här.

Marianne sa...

Åh, Emma! Jag förstår att det är trist att åka hem till Skottland igen och lämna alla i Sverige. Men du har ju så många underbara människor även i Skottland, så du kommer snart att vara glad igen!

Stora kramar till dig!

Lullun sa...

Det låter ju ändå underbart, att alla finns kvar och allt är lika fantastiskt som alltid. Ta vara på det!

Mia sa...

Vilken härlig Sverige-semester ni har haft. Hoppas resan hem går bra. Sköt om dig! Kram!

Anonym sa...

Härligt att höra Emma !!! Ni verkar hunnit med massor på de veckorna. Roligt att kika in här i din blogg igen, legat lite på is från min sida. Kram från Hanna.

mamma Eva sa...

Tystnaden har lagt sig över Blåmesstigen 12..........

Emmama sa...

TACK ALLA för fina hälsningar! Det var liiite segt att komma tillbaka men nu är vi inne i allt och det finns en charm i vardagslivet också! :) KRAM alla!

Anna, Fair and True sa...

Nu ska jag börja läsa ikapp hos dig! :)