lördag, augusti 15, 2009

Hälsning från räven


Okej. Jag frågade hur det varit på skoldansen.

"The boys upstairs made cake. Then we eat it and then it get dry."

Han hade inte dansat utan "I was walking" och så visade han sin hatt, se bild på mig nedan.

Så var det med det. Jag hade väntat mig lite mer detaljer men man kan inte få allt här i livet.

Vår hemliga utflykt är skjuten på framtiden på grund av ösregn. Gladast är nog räven. Mwaniki är istället och köper bokhyllor som jag ska montera ihop sen. Banana man må ha en examen från Chalmers Tekniska Högskola men han måste ha gått på den otekniska avdelningen. Kan ni tänka er att vi haft de där lådorna på bilden i ena kökshörnet sen vi flyttade hit. I OKTOBER 2007. Först idag köper vi välbehövda bokhyllor. Jag skrämmer mig själv ibland.

9 kommentarer:

KARLAVAGNEN sa...

Hahaha, Examen från Chalmers är VERKLIGEN ingen garanti för vara praktisk eller tekniskt lagd. Däremot burkar det vara full pott på social kompetens - Ååå det är inte helt fel!

Emmama sa...

Karlavagnen: Nej det vet Gudarna om ingen annan! Social kompetens ar fina grejer dock och det tycker ja han har.. :)

KARLAVAGNEN sa...

Själv har jag inte gått på Chalmers, dock hyfsat praktisk, social men stavar tydligen som en kratta:
¨... brukar det vara full pott...¨ ska det ju stå...

Emmama sa...

Karlavagnen: Haha, markte ens ditt tugg om BURKAR! :)

Taina sa...

Hahahahahaha! Den otekniska avdelningen!!! Hahahahaha! Men nu blir ju iaf av hoppas vi ;)
Kramar

Emmama sa...

Taina: :D Bokhyllorna kommer under tisdagen, tack gode Gud! Återkommer med "efter"-bilder då! Kram!

Saltistjejen sa...

Hahahha! han är för härlig G!!!!!!
Hehe! :-)
Och inen utflykt. Men vadå Då blev det ju inga vindkraftverk?!?!?!?!!! ;-)
Kul med nya bokhyllor!
kram!

Emmama sa...

Saltis: Alltså, det återkommer nog HOT om utflykt nånstans och vi får se om det verkligen är vindkraftverk.. :D Kram!

Anna, Fair and True sa...

"Jag skrämmer mig själv ibland"! Hahahaha!

Var det när han pluggade på Chalmers som ni träffades?