fredag, mars 28, 2008

Öööööh

Nu har hon ringt den där chefen. Referensförfrågan till en av mina gamla chefer i Sverige översattes till svenska för att underlätta till min gamla chef som inte är så bra på engelska. Det har aldrig varit prat om att jag på något sätt ska stå för den kostnaden. Nu vill dom att jag står för kostnaden för översättningen av hennes svar från svenska till engelska och detta kostar 1000 kronor. Som om, I say. Sa till henne som ringde att det är väldigt uppseendeväckande att komma med den uppgiften nu efter att sagt till mig att dom står för kostnaden av översättningen. Sa också att jag inte kommer betala det och att de får skicka en vanlig engelsk referensförfrågan till henne så får hon lösa det genom att få hjälp från sin chef.

1 kommentar:

Anonym sa...

Nämen jösses vilket system.. Visst är det bra att de kollar upp vem de anställer men det känns kanske lite som om detta är för mkt.