onsdag, mars 26, 2008

Massa bilder från telefonen!

Vid stranden här...
Halvvägs på min joggingruda kan jag njuta av detta... (Njuter ännu mer i bra väder..)

Favorit i repris..

Gustavs presentationsbild på dagis!
Soffmys med mini innan han skulle sova...

Bästa kaffet finns på Cafe Costa! Här är jag stammis, speciellt på det som ligger inbakat i en bokhandel så man kan fika och läsa deras böcker samtidigt!

Det är ju det jag har sagt, folk är så underbart vänliga här!!

Okej, det blir förseningar. I trafiken eller med jobbet som ska utföras? ;)

Grovsopor ställer man ut på gatan, som om det vore det mest naturliga i världen. Sopbilen tar det sedan glatt med sig. Och ser man nåt man vill ha så är det bara att plocka med sig det! :) Det finns nåt jäkla skönt över denna soffan.. ;) 100-procentigt bekväm i alla fall!

1 kommentar:

Anonym sa...

Haha...okej. Soffan var porrig tycker jag...fast säker bekväm som du säger..:-)