lördag, mars 22, 2008

Här är föresten min läshörna i vårt vardagsrum, här läser jag en massa bra böcker. Kudden är min ögonsten och den har farmor gjort en gång i tiden. Här är lite av vad jag läst hittills i år, alla går att läsa om på www.bokus.com om ni blir nyfikna på nån av dom.

Bitterfittan - Maria Sveland
Ett år av magiskt tänkande - Joan Didion
En sorts kärlek - Ray Kluun
Isabel, tusen mil hemifrån - Margareta Selander
Fjärilen i glaskupan - Jean-Dominique Bauby
Trofésamlaren - Björn Hellberg
Boktips mottages alltid tacksamt!!

8 kommentarer:

Anonym sa...

Gud vad mysigt det ser ut!
A-L

Anonym sa...

guuuud vad SNYGGT!!!

Anonym sa...

AHHH vad snyggt ni har det!

Anonym sa...

Oj så fint ni har det. Visa mer bilder. :)

Emmama sa...

Vi hade extrem tur att hitta denna fina lägenheten! :) Älskar den! :)

It´s all about me sa...

Underbar öppen spis! Lästips är Flyga Drake, Vindens Skugga, Smuts och snabba cash. SÄkert har du redan läst dem!

egoistiska egon sa...

men jävlar vad fint ni har det! känns inte "brittiskt" alls, som man lätt kan tro att det ser ut överallt ;)

jag tipsar om Tusen Strålande Solar (samma författare som till Flyga Drake) och olika titlar av Margret Atwood. Hennes "A handmaid's tale" borde fanimej alla läsa :)

Emmama sa...

Margret Atwood.. ringer inte ens en klocka, måste kolla bokus! Tack för tipset!