tisdag, mars 25, 2008

Strumptrubbel

Nu kommer jag inte med nåt nytt men jag kommer aldrig sluta förundras över vart alla strumpor tar vägen. När vi flyttade hit i oktober hade jag bara med strumpor i par och slängde alla som saknade sin maka. Nu är det alla dessa strumpor som är omaka, var i hela friden är det som händer? Jag har rensat garderoben och byrån nyligen så där ligger inga gömda strumpor. Vi tvättar i lägenheten så de kan inte ha blivit stulna av en strumplover och vi har ingen tumlare.
Nu ringer jag UFO-jouren.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Det ser ut dom här hemma.
kram A-L

Anonym sa...

Konstigt är det, skall bli spännande att se hur det går med Ingemars (pappas) nya julklapps-strumpor, de är märkta från monday - sunday. Det vore väl själva f-n om de också går iväg.

Anonym sa...

hahaha....ja vem vet, de får kanske extra fötter dom oxå Eva?
A-L

Anonym sa...

Jag håller verkligen med dig, jag förstår inte vart alla strumpor tar vägen..........

Emmama sa...

Satja: Jag tror Kamau äter era strumpor! :D