tisdag, mars 11, 2008

Lunarstorm, fortsättning II...

"Hej,

Vi delger inte utomstående denna typ av internkommunikation med hänvisning till integriteten gentemot våra affärspartners, i detta fall CheetahMail. Eftersom vi har haft problem med vår interna lunarmejl under en period har det tyvärr även påverkat dessa utskicken samtidigt. Vi beklagar verkligen det och jobbar för att få en lösning på problemet.

Mvh LunarStorm Support"


"Hej och tack för ert mail.

På vilket sätt skulle det kunna störa relationerna med en affärspartner att visa mig, en kund och verkligen inte någon utomstående, att ni har ett problem som ni arbetar på att lösa?

Så länge önskar jag se internkommunikation mellan er på lunarstorm.se som bekräftar att ni haft problem med era utskick.

Jag anser att ert mail till mig var ett mail med en medveten och beräknande lögn för att få mig att logga in på lunarstorm.se. Det ligger i era händer att bevisa att så inte är fallet.

Med fortsatt vänliga hälsningar, Emma"

3 kommentarer:

citronlime sa...

Hihi...you go girl!!! :D
Det här är sååå kul att följa. Du har så rätt! Stå på dig!

It´s all about me sa...

Va, vad har hänt?

Anonym sa...

det är en rolig historia det där... jag väntar på fortsättningen! :-D