lördag, mars 01, 2008

Örhängen på tradera!

Har traderaauktioner som går ut imorgon och det går såååå trögt denna gången! Hoppas det blir en regnig helg så folk är inne och traderar.. ;) Kolla gärna på Emmapiraya och auktionerna där, finns tex superfina örhängen som jag köpte i Kenya! Helt otroligt att dom inte blir sålda, hade jag haft hål i öronnen hade dom varit ett måste för mig! Inte minst mamma måste kolla, du gillade ju dom du fick av mig! :)

Här är ett smakprov! Finns fyra olika auktioner med två resp tre par i varje!

6 kommentarer:

Anonym sa...

Dom högra är riktigt snygga... tyvärr kan jag inte ha annat än silver.. är dom det?

Emmama sa...

Javisst är dom fina! Men tyvärr är det inte silver..

Anonym sa...

Dom e ju jättefina...men tyvärr kan jag inte ha örhänge har inga extra hål i öronen!
A-L

Anonym sa...

tyvärr tillåter inte mina barn mig att ha örhängen än väldigt små diskreta... vill inte riskera att få öronsnibbarna avslitna! ;-) Vet hur jävligt det var när Neo var liten att jag nu inte ens utmanar ödet! :-D

Anonym sa...

Kan dock trösta dig med att det är en otroligt regnig o tråkig lördag idag!!! Hoppas du fått lite bra bud. Jag brukar dock sätta ut allt typ till löning och att de går ut en vardagskväll vid 20-21... tycker det går allra bäst då!

Anonym sa...

Snorky...jag hade klasskompis som hade hål i öronen men hennes lillebror slet av hennes örhänge så att öronsnibben delade sig o det gjorde ont, sa hon. Så jag förstår dig!
A-L