måndag, november 17, 2008

Glasgow, mest by night...

Tågcentralen i Glasgow, mörkt som natten, jag vet.


Väldigt mörkt citylife.


En helt rosa affär med bara godis! Jag gick inte in, det hade aldrig slutat väl nämligen.


En känsla för detaljer. Dear Ms.



Hade jag haft med mobilen hade jag kunnat visa Glasgowbilderna när jag var där men nu kommer de lite efter istället. Här satt jag och åt min middag i all den sköna ensamheten i onsdags kväll.


Denna blåbärscheesecaken är verkligen vansinnigt god, ni måste köpa den om den finns där ni bor!! Dessutom fanns ginger latte (ingefärslatte eller mer fritt pepparkakslatte) och det var ju inte fel någonstans.



Till middag ville jag köpa pizza eller sushi. Men sen kom jag på att man inte ska tänka "eller" utan man ska tänka "och". Så några pizzaslicar OCH en mellanlåda sushi blev det. Jättegott!



Härliga dagar! Återkommer med info om föreläsningarna för det var mycket intressant och det sas mycket vettigt!

2 kommentarer:

Petchie75 sa...

Ha ha, det var en intressant blandning - pizza och sushi!! Men jag förstår dig, jag hade kunnat göra samma sak och vad sugen jag är på sushi, måste ätas snarast!

Emmama sa...

Petra H: Mina favvisar, bra pizza och sushi är ju göttis på riktigt! :) Jag måste också snarast äta sushi igen, det är snart 10 timmar sen!!