måndag, november 03, 2008

Senaste nytt från djungeln

"Aschå jag minns när jag var liten och jag hade gjort nåt dumt och du vet då var ju mamma ingen lek så jag fick sova ute bland alla djuren i djungeln. Oouuuiii! Jag vaknade en natt och djuren tittade på mig med ögon som var som ficklampor. Då var jag rädd. Ojojoj, saker jag har varit med om, ojojoj. Du har växt upp på ett shoppingcenter och första gången du såg en banan var när du var trettio. Jag har ODLAT bananer. Har jag berättat om det? Som jag har odlat bananer. Och bland alla de där djuren, ojojoj."

3 kommentarer:

Anonym sa...

Bananas are for monkies... ;-)

Marianne sa...

Hahahahahahahahahaha! Och detta vår återigen till frukost? Bananer hade varit förbjuden frukt i mitt hem : D

Emmama sa...

Sussie: Framfört! ;)

Marianne: Våra frukostar är bananiserade!! HJÄÄÄÄLP!