tisdag, november 11, 2008

Ordningen återställd

Vilken bra dag detta blev istället! Gårdagen glömmer vi nu och det borde verkligen vara så att all världens godhet nu "drabbar" mig för resten av veckan.. Slutade jobba tidigt idag så det blev massa lek och mys hemma med familjen. Gjorde jättegod tonfisksallad och har hunnit med fina telefonsamtal med både min syster och fina Mallan, så roligt! Och det börjas smida planer för julresan hem till Sverige, det kommer bli så vansinnigt roligt! Om SAS går i konkurs innan dess köper jag egna vingar, hem ska jag.

Gustav älskar att städa. Det älskar jag.

När man koncentrerar sig så här mycket...
Kan man göra så här fina klistermärkescollage!


Imorgon ska det jobbas lite fram till lunch och sen åker jag till Glasgow för att vara med i en workshop om ungdomar och brottslighet och det blir riktigt kul och intressant! Minst lika kul blir att spendera en natt på jättefint hotell att kolla lite julklappar i "storstan"!

TACK för alla snälla svar om förra inlägget! Ska svara ordentligt vid tillfälle! Petra, maila din adress till rappapiraya@hotmail.com så ska jag skicka en Miffy-haklapp till dig om du skickar filidutter, jippi! :)

6 kommentarer:

Petchie75 sa...

Skönt att höra att det var en bättre dag idag!! Själv lyckades jag falla handlöst på trottoaren idag på väg till min spansklektion - INTE roligt och så himla pinsamt!! Kom snabbt upp igen och verkade inte ha fått ens ett skrapmärke att visa upp! (känner lite av ett ömt knä nu dock).
Vad härligt att du får en hotellnatt i Glasgow, och chans till julklappsshopping!

✿Ewa sa...

Vissa dagar börjar helt fel, som din måndag... du skulle ha legat kvar i sängen kan man väl säga så här i efterhand :). Men det är precis som när man ramlar och gör sig illa men snabbt snabbt står på benen igen och säger till ev. framskyndande -Nej, det är helt ok fast man bara vill gråta.

Våran måndag morgon blev ju alldeles underbar! Tack för kommentaren inne hos mig, den värmde gott!
♥kramar♥

✿Ewa sa...

Haha! Ser nu att jag glömde sista meningen :) efter gråta ska det stå...
-och sen rusar man bara vidare trots att det kanske är en indikation på att man ska göra precis tvärt om.

Anonym sa...

Jag tänker genast SLAM då jag ser den bilden! ;)

Towe sa...

Du kan ha världens sötaste barn ;)

Anonym sa...

Gustav får gärna komma till Oslo och städa här oxå. Då skall han få en riktigt fin julklapp som han verkligen "need"... HAHA..