söndag, november 30, 2008

Vinnaren!

Vinnaren i julklappstävlingen blev Satja!!
Hennes svar:
Jag hade köpt boken I Djursholm och Tensta kinpussar vi varandra. VARFÖR? jo för att du ÄLSKAR att läsa böcker och denna boken VET jag skulle passa dig perfekt. Den handlar om olika kulturer som möts och du som är så öppen och tolerant skulle gilla denna bok. För resten av pengarna skulle jag gå in på Apoteket och köpa en flaska ACO:s aprikos lotion(som jag själv också gillar)
Choklad kommer med posten i veckan!
Boken du tipsade om kommer jag beställa så snart jag bara kan, låter som en fantastisk historia och jag har ju också erfarenhet i att bo i en liknande förort!
Hurra för fina Satja!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Misstänkte att det skulle vara vinnaren=) Fått något konstigt paket?

Marianne sa...

Grattis till Satja!

Och Grattis till dig, du har fått en award av mig.

Anonym sa...

Åh vad glad jag blev när jag läste att det var jag som vann din underbara tävling. Det kunde inte blivit bättre, choklad är det BÄSTA jag vet! Tusen tack fina Emma!

Anonym sa...

oj jag va för ivrig på knapparna. Det är inte varje dag man vinner lyx som det här!men självklart förstod du vem som skrivit. kram satja

Anonym sa...

Vilken härlig titel på boken, den måste jag också köpa.
Pernilla från "mountainlake"...