tisdag, november 25, 2008

Kvinnovåld

Det är Internationella dagen mot kvinnovåld idag, hör jag på P1. Passar bra i tider då Sarah Symonds skriver en bok om hur man ska behålla sin gifta älskare. Det är ju höjden av kvinnovåld att skriva en bok på ett sånt skittema. Var lite wild och sexy när du träffar din älskare så han minns dig sen när han är hemma hos sin sunkiga, trista fru och de där jobbiga, trista barnen.

”Symonds tips för ”den andra kvinnan”
Här är Sarah Symonds tips på hur en kvinna behåller sin älskare i boken ”Having an affair? A handbook for the other woman”.
- Köp sexleksaker och våga experimentera.
- Var vild i sängen.
- Använd tung parfym så att han alltid kan känna din lukt.
- Slopa mjukisbyxorna och tofflor. Det möts han av hemma. Klä dig utmanande. “

9 kommentarer:

Anonym sa...

Jag gillar dig!

Annika sa...

OK, det var ju helt klart en anings knepiga råd det där...Jösses...OK, man ska alltså gå som en wild and crazy woman här hemma och stinka Opium så att ens man inte ska glömma bort en?? Tough...
Just nu sitter jag här hemma och ser ut som en riktig schlumpadinka, bäst att byta om innan P kommer hem från jobbet, då'råååå....
Kram!!

Anonym sa...

Det är helt sjukt att vi ska behöva göra/tänka så himla mycket för att inte riskera att våra män är otrogna. Man har ju bättre saker att tänka på än hur man ser ut hela tiden.Har pratat med många människor om just detta. Det som är så sjukt är att många tycker att det är bara mannens "fel" om han är otrogen mot sin kvinna, men jag undrar verkligen hur man kan ha på sitt samvete att man har förstört en hel familj. Har själv fått mina erbjudande(förr)av gifta män och jag kan med gott samvete säga att jag skällde ut dem efter notor och sa till dem att dem kunde gå hem och ta hand om deras barn och deras stackars ovetande fruar!kram Du får gissa vem det är

Emmama sa...

Sexleksaker: Jippi! ;)

Annika: Det är en sån löjlig bok att jag får magknip! Kvinnoförtryck - AV EN KVINNA! Hoppas Peter gillade dig när du snajdade om dig! ;) Kram!

Anonym? Väl talat! Det måste vara Satja! :)

Anonym sa...

Förhoppningsvis så slipper man som kvinna att ha på sitt samvete att man "förstört" någons äktenskap. Vem som är gift med vem får var och en hålla reda på, om din man inte kommer ihåg vem han är gift med när han är ute kan man ju inte skylla alla andra kvinnor för. Tänker inte ställa upp på att springa runt i stringtrosor hemma bara för att göra honom glad (de skär ju in i arslet), jag är ju den jag är och gillar min man inte det kan han ju...skita ner sig!!
Kram...

Anonym sa...

Anonym är ju då Pernilla, vars dator funkar igen;)

Anonym sa...

Ha ha ha .......... vi träffas inte så ofta men du vet VERKLIGEN hur jag tänker.kram

KARLAVAGNEN sa...

Uff, verkar vara krävande att vara den andra kvinnan... Tung parfym? Bläää, ska vara som en viskning, så man komma närmare! Vild i sängen - nja - räcker med katten. För ung för att bära leopard-fleece...

Klä mig utmanande? Det är en utmaning att få på sig jeansen varje dag.

Sex-leksaker? Har jag inte råd med - förköpt mig på katt leksaker...

I would rather run a business, than have an affair! Et voila!

Marianne sa...

Den där Symonds kan ju hoppa i havet vad mig anbelangar! I övrigt tycker jag att Karlavagnen slog huvudet på spiken : )