söndag, september 14, 2008

Min filmfavorit!

Min absoluta kvinnliga filmfavorit är Diane Keaton! Hon har ett uttryck som jag kan skratta åt i timmar! Ni kan ju därför tänka er att det faktum att det visades två filmer med henne idag möttes av glada tillrop! Först "Baby boom" som varit en av mina favoriter i många år! Den är orginalet till Kevin Hill kan man säga.. En framgångsrik advokat "ärver" en baby av en släkting som dör tragiskt och skapar sig ett liv med detta barn. En jättemysig film som alla måste se såklart!

"The First wives Club" är ju vad den är med Diane Keaton är ju fantastiskt rolig där också såklart!


Och så grattar vi såklart Kevin som blivit storebror!!

2 kommentarer:

Petchie75 sa...

Oj, jag har inte sett någon av de filmerna med Diane Keaton. Men jag gillar henne, speciellt i Something's gotta give!
Vi såg "Vicky Cristina Barcelona" igår, bara andra gången jag ser en Woody Allen film och den var BRA!
Hoppas att du mår bättre nu!

Emmama sa...

Tacktack, det blir bättre och bättre men tar sin tid.. Jag älskar Woody Allen-filmerna och tackar för tipset! :) Kram!