tisdag, september 30, 2008

Viktig morgondag...

Först och främst ska sägas att jag är helt emot att vi inom människoyrken sliter ut oss genom att jobba hemifrån gratis på kvällar och helger. Nåt som mängder av oss nog nästan rutinmässigt gör... Dock inte jag. Men idag har jag tvingats till ett litet kort undantag. Imorgon ska jag på en viktig barnavårdskonferens om en av mina fina ungar på jobbet. Och det är min första konferens av denna typen och jag behövde se till att jag har koll på alla turer, vilket jag tror jag har.

Rapport skriven, anteckningar klara och name badge nedpackad. Svår men viktig dag imorgon!

7 kommentarer:

Anonym sa...

Jättestort lycka till imorrn,kommer gå suveränt,som vanligt med andra ord :)KRAMAR!!!!!!!!!!
snyggo foto förresten.

Annika sa...

Hoppas det har gått bra idag. Eller GÅR bra, du kanske sitter på konferensen just nu!

Emmama sa...

Frida: Snygga personer blir snygga på foto, haha! Det gick bra, tur! :)

Annika: Tack, allt gick bra! Bra erfarenhet!

Saltistjejen sa...

Lycka till!!!
Vad är det för konferens egentligen (nyfiken)??
Kram!

Anonym sa...

Vad roligt att det gick bra på konferensen...kram
A-L

Marianne sa...

Hoppas allt gick bra!

Emmama sa...

Det gick bra och var väldigt lärorikt!