lördag, september 20, 2008

Nya namnet!

Medan jag varit borta från jobbet har det stora namnbytet ägt rum! Detta gjorde att det stod en goodiebag med diverse reklamprylar och väntade på mig på kontoret när jag kom in igår, kul! Jag tycker nya namnet är bra och nya sloganen är ännu bättre men de som brukar gnälla gnäller också om detta, ni kan typen.

Känner mig pigg men gör det jag måste och inte mer. Ikväll kommer Eusebio på middag och vi ska göra god kyckling med fetaost, dragon och broccoli, det blir gott!

Gustav har stor livskris nu eftersom han bara fick halva ahlgrensbilarpåsen och inte hela. Tur att modern är ganska bra på terapi. Det ska nog bli bra.

Vad händer på era lördagskvällar? Vem har roligast? Försök nu bräcka varann!




Och.
Måååånga kramar till A-L med familj. Livet är så svårt ibland..

3 kommentarer:

Anonym sa...

Vi tänker också på dig Anna-Lena... varma tankar Eva o Ingemar

Petchie75 sa...

Jättebra slogan tycker jag!
Hm, vi har världens lataste dag efter fest för Os kollegor igår - maten är fylld med rester... Men vi ska faktiskt ut och äta på spansk restaurang med ett svenskt-puertoricanskt par som vi inte känner!! (vi träffade den puertoricanska kvinnan på en parkering för 2 veckor sedan, de har en svensk flagga på bilen!) Vi hoppas iaf att det blir roligt ;-)
Kyckling med feta, dragon och broccoli låter mumsigt - recept??
Jag förstår förresten varför mor och son fick dela på bilpåsen - jag hade definitivt gjort likadant!

Anonym sa...

Tusen miljoner tack!!!!!
Ja det känns så fruktansvärt, jag hade precis orkat ta mig igenom Thorstens bortgång....men så kom detta m min älskade pappa.
Tack Eva,Ingemar o Emma!!
Många kramar
A-L