måndag, september 01, 2008

Lat måndagsmorgon

Skönt med en lat måndagsmorgon utan stress. Sitter nu och äter en god frukost i lugn och ro medan Gustav leker med duplot i sovrummet. Tittar på en repris av ett big brother-avsnitt (finalvecka nu och hela UK surrar av bigbrotherprat). Jag älskar Kat så att hjärtat brister och kommer se mitt hjärta brista av helt andra anledningar om Rex vinner. Det är väl en del av mitt människo- och relationsintresse detta att jag gillar BB, åtminstone skyller jag på det. Fördömanden undanbedes. :D

Fin bild från när vi var och gungade i parken i helgen...

4 kommentarer:

Anonym sa...

Gustav ser ut att ta det lungt, ett yrväder som till och med har fått en orkan uppkalad efter sig , jag undrar vilken som tippsat om det namnet. Det enda jag vet är att det inte är jag.

Anonym sa...

Det ska ju vara Ingemar till den kommentaren:)

Millan sa...

Ah jag tyckte ocksa om BB i borjan men nu ar det ju enbart skumma personer dar inne kanns det som (fast jag har inte sett ett helt avsnitt sa jag borde nog inte saga sa). Jag tyckte hur som helst att det var mer intressant nar det var en grupp mer 'vanliga' manniskor dar inne...

Emmama sa...

Pappa och Frida: Ja han är en riktigt skojjare den där Springmar! :D

Millan: Nejnej, det fanns några riktiga göllisar med och det slutade väl även om Kat skulle vunnit.. ;) Jag skulle vilja se en säsong med människor i mer spridda åldrar, allt från en sen tonåring (inga barn givetvis) till fina pensionärer, det vore spännande! Ungdomsfylla vill jag inte se nåt av! :D