söndag, augusti 31, 2008

God söndagsfika!


Ni vet väl att man MÅSTE ordna fin eftermiddagsfika på söndagar? Denna söndagsfikan håller dig igång mellan lilla lunchen och stoooora söndagsmiddagen? ;) Gustav och jag slog på stort idag och gjorde chokladbollar med extra fin cadburycacao och det var så gott! Gustav tog en tugga och utbrast sedan "oooooh, I like it", det var gulligt! Han har nog bara ätit det en gång innan, när jag bakade till hela hans dagis efter att han fyllt år.


Petra: Så det blev en Kajsa, vad roligt! :) Grattis (om jag nu inte sagt det förrut..)! :) Och japp, du läste rätt om dagispriset... Skamligt är ordet!

4 kommentarer:

Cecilia sa...

Gud så GOTTIGT!!!

Anonym sa...

ååh du har jämt så fina bilder att jag blir helt ledsen i själen över att vi ses så sällan.saknar er..
Du är bäst!
Massa kramar!!!!

Anonym sa...

Det blev en Kajsa ja, en liten på 3010g och 48 cm den 17 april. Dock envis och liten som få=) Bild finns att skåda på www.skumberg.blogs.se

Emmama sa...

Cecilia: Ja chokladbollar är nog min absoluta favvorit! :)

Frida: DU är bäst, inget annat! Skulle vara så roligt om du kunde komma och hälsa på snart, vi delar biljetten! :)