torsdag, augusti 14, 2008

INGENJÖRER, se hit!

Herregud, detta barnet. Körde igång tvättmaskinen igår och mitt i programmet lägger maskinen av. Lysknappen släcks och allt bara tystnar. Vi som inte haft varmvatten på fem dagar och sen inte hade vatten alls eftersom hela stans vattensystem hade problem har MÄNGDER av tvätt och nu ingen tvättmaskin. En ingenjör kommer och tittar på det (lagar???) på måndag eftermiddag.. Ringde jobbet och fick lov att tvätta där så länge, toppen! Men vad hände då med tvättmaskinen...?

KAN DET HA ATT GÖRA MED ATT UNGENS TRUMPET LÅG I MASKINEN? Gjorde trumpetupptäckten när jag nyss tömde maskinen.. Oh my God, livet med barn är helt underbart!

6 kommentarer:

Anonym sa...

Ajajaj...trumpeten!
Typiskt att det skulle vara just den, som jag hade köpt.
Skäms nästan!
A-L

Anonym sa...

Inte kan den lilla ljuvliga trumpeten ha orsakat detta haveri, såvida den inta smulats sönder i småbitar under "resan" & därför satt sej på något olämpligt ställe.........
/Annelie

Anonym sa...

Inte kan den lilla ljuvliga trumpeten ha orsakat detta haveri, såvida den inta smulats sönder i småbitar under "resan" & därför satt sej på något olämpligt ställe.........
/Annelie

Anonym sa...

hundpensionat nästa!

Anonym sa...

Har märkt att man redan kan finna saker i maskinen, blöjor som sväller upp och spricker så har man hur mkt småvitt i hela maskinen, samt alla kläder och att det tar flera tvättar att få bort skiten. Jag citerar -Livet med barn är underbart.
Kram Hanna

KARLAVAGNEN sa...

Glapp i luckan kanske? Tycker jag att det låter som. Men jag är ingen sekreterare. Bara Guds gåva till mänskligheten - näää... Jag bara skojade!