torsdag, augusti 21, 2008

Att vara vaken tidigt..

Är alltid uppe tidigt nu för tiden men sällan färdig att gå ut vid 6 som idag. Ska på kurs i Perth Med Gemma och Debbie idag och imorgon och ska strax iväg! Det blir ofrivillig bloggpaus till imorgon kväll men då ska jag vsia fina bilder från en riktigt fin stad!
Min del av stan är redan vaken. Det bor mycket folk som jobbar inom fiskindustrin här och de är sedan länge igång - så och fiskmåsarna som hör alla kuststäder till.
Kvällen igår blev bra och vi gjorde svensk (jättesvenskt egentligen, hoho) krovstroganoff och sen tog Gustav disken och med lite hjälp blev det jättebra!
Ha en skön torsdag-fredag!
Tjing, nu drar jag norröver - ännu mer norröver!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Ja vad duktig han e GG!!
Mmm...korvstroganoff e ju gott!
A-L

Anonym sa...

fin bild pa stooora fina killen.
kram och puss fr vaaaarma kroatien :)

Anita sa...

Hej Emmama. Fin bild på din son (jag antar att det är din son). Vi gillar korv stroganoff här med :-). Vi har föresten plockat "pennies" på gatan nu i säkert 13 år sen min dotter var 2 år. Det började med att vi kallade dom "lucky pennies" och menade att dom förde tur med sej.. sen har vi inte vågat sluta... :-). Kanske då att dom ändras till unlucky pennies. Så vi har flera burkar hemma.