onsdag, augusti 06, 2008

Vykort och reeeker!

Det var lite av entimmiga kriget att lägga Gustav idag men sen nån timme sover han gott i sin säng med sin lilla hink med lera brevid sig. Ja, ärligt. :) Han pussade först alla lerklumparna, en i taget, godnatt och så somnade han. Jag har nu haft en skön kväll i soffan och skrivit lite brev och vykort till människor jag tycker om och njuter nu av blåbärskaffe (så jäkla gott, present från Annelie med finfamilj) och kollar på Ghost Wisperer som är en av mina absoluta favoriter!

Jag behöver nu er proffshjälp. Köpte färska räkor idag men glömde bort dom i kylen och lagade lax med färskpotatis och inga räkor. SÅ, imorgon vill jag göra nån pastarätt med räkor - tips??

1 kommentar:

Anonym sa...

hoppas jag blir lycklig ägare till någon av dom fina korten..:)