söndag, augusti 24, 2008

En dag i parken!





Vi har en jättefin dag här och vi har varit i Duthie Park flera timmar och lekt och lekt och lekt. Och fikat lite. Vi hittade 10 pund på vägen så det kunde vi gott unna oss. :) Det var nån typ av hästutställningstävling och det var riktigt kul att titta på, Mwaniki är besatt av hästar av nån anledning. Gustav var mest rädd men blev lite modig mot slutet. Sen blev det fotbollsspelande och så matning av alla fåglarna innan hemgång.

Ska ta ett extrapass på extrajobbet idag och just nu känns det inte så lockande men nu har jag lovat så det är bara att göra det bästa av det!
Ha en skön söndag!

3 kommentarer:

Marianne sa...

Jag hittade hit från Millan, tror jag, där du hade kommenterat. Kul med en till i utlandsgänget. Själv bor jag i Kairo för stunden. Hos mig hittar du också en länklista med många andra utlandsbloggare.

Vilken underbart söt grabb du har!

Jag återkommer.

Anonym sa...

Ser ut att varit en härlig dag i toppenväder, tycker dock att hästarna kunde stått på betongplattan & fotbollen alltså skulle utövats på gräsmattan........ha ha!!! / Kram Annelie

Emmama sa...

Kul Marianne, dig ska jag titta in hos snarast!! :)

Annelie: ja, haha, det kan man tycka. Men det var roliga stolpar som sköt bollen åt alla möjliga håll i det där tornet och det var tydligen jättekul... ;)