måndag, augusti 18, 2008

Era fina kommentarer!

Lullan: Vad roligt att du hittade hit! Älskar att läsa andra svenskarutomlandsbloggar och tyckte mycket om din, spännande att läsa om Grönland, jag kommer absolut tillbaka till din blogg!

Alvar: Oh my gooood vilken lyx! När åker ni? Nairobi?? Lyllos, lyllos!

Frida, Petra, Sussie, A-L och Pernilla: Tack för tipsen och varningen om skotvätt, nu vet jag hur jag ska göra!


Annelie: Kommentarer kommer ofta två ggr av nån anledning och det gör ingenting! :) Hellre två än ingen vet du! :)


Anna: Jasså, inte det, hihi.. :D Du är säkert (vem du nu än är) en sån där very special och un swedish person som bara käkar cous cous och ser på finkulturTV. Men ni fick du veta lite mer om the swedish culture. ;)


Hanna: Har du ärligt råkat tvätta en blöja i maskinen? Usch stackare!! ;)


Ulrika och A-L: Oh nej, jag äter det icke! :) Gillar ju svamp, ägg och bacon men för övrigt tyckte jag inte om det. Har bara ätit en gång men det blir nog inte fler gånger...



Satja: Överdriv nu inte :D, komage är ännu värre! Varför påminde du mig, hade äntligen börjat komma över minnet av komagegrytan från juldagsfesten i Embu... ;)


Sussie: Pommes - till frulle? Kära nån.. :)


Linda: Ordet korvkött ligger bra till för titeln värsta ordet ja.. :D


Martina: Kul med ännu en utlandssvensk! Vi bor här på obestämd tid kan man väl säga och trivs jättebra! Har förmånen att träffa mina föräldrar ca varannan/var tredje månad vilket såklart är för lite men jag har aldrig i mitt liv njutit mer av dessa underbara människor så kanske är det bra att inte nöta på varann.. ;) Skämt åsido, jag önskar jag kunde träffa dom mer såklart men det får fungera så här också! Min sambo är nu student men när också han jobbar kommer vi ju få mer pengar att resa för också så.. Att vara ifrån vänner och familj är ju det jobbiga men att åka iväg är en BRA sak och ett roligt avbräck! Har bott här snart ett år och tiden har gått otroligt fort. Hoppas du trivs bra i Leeds och om du har en blogg kan du väl höra av dig med adressen! :)



Tack tack! Är glad att ni läser! Har jag missat nåt värt att svara på så påminn!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Ja det e inget ovanligt att tvätta blöja i maskinen, det har jag m gjort ihop m mörktvätt o ett par alldeles nya svarta byxor...fyyy vad ledsen jag blev!
A-L

Anonym sa...

Ja tänk vad ett år går fort!
E ju snart ett år sen Min älskade Thorsten dog....snyft.
Kram A-L

Anonym sa...

Mmm blöjan tvättades för mini stoppade troligen i den så fort att jag ej hann se. /Hanna