fredag, augusti 01, 2008

Finaste fikan!


Blev finfin fika i Emmas och Olas extremt finfina nya hus i söndags, här är bilder från det! Emma och Malin är gamla goda vänner som jag känt sen jag var tio år, alltså snart 20 år - oh my goodness. Det var fantastiskt att komma "hem" och tanka kärlek från alla fina människor man känner! Vissa blev det "bara" ett samtal med och vissa hann jag träffa men ÅH vad fantastiskt det var, det lever jag på länge! :)

Dock alltid skönt att komma hem hit också, till sin vardag och allt bra här! Idag ska jag få GG att följa med och springa lite ärenden och så blir det nog lite fika i stan och ett besök på det fina gamla biblioteket innan jag har några timmars jobb som måste göras ikväll.

Min brittiska mobil funkar inte just nu så maila eller smsa svenska så länge! :) Brev och paket kan skickas till vanliga adressen.. ;)

Inga kommentarer: